November 23 2024 13:21:18
Navigation
· Forside
· Nyheder
· Tekniske artikler
· FAQ
· Links
· Album
· Kontakt
· Galleri Dax
· Galleri CD50
· Søg

· Forum
Besøgende
· Gæster online: 5

· Brugere online: 0

· Antal brugere: 255
· Nyeste bruger: Autosivert
Tællere

Se indlæg
 Udskriv debat
Honda CD 50 benzinhane
folva
Er der nogen der ved om CD50' erne der kom til danmark havde 2 forskellige slags benzinhaner. Det er nemlig fordi jeg har 2 benzin tanke til CD 50 k1, hvor hanen på den ene af dem er skruet fast på en gevindstuds, og på den anden er den monteret med den aflange gummipakning som mellemlæg, og skruet fast med den originale krydskærv skrue, som på den gamle model med cromesiderne på tanken. ???
Jeg tænker på om den jeg har med gevindstuds måske kun blev solgt i udlandet.

daxerik
Honda CD50K kom til Danmark med begge type benzinhane.

folva
Ok, tak for hurtigt svar erik. Har du så denne type benzinhane på lager der er skruet fast på gevindstudsen, og har du også de blanke lister + clips der skal monteres i bunden af tanken. ?

daxerik
Jeg har muligvis haner, det bliver først i morgen jeg kan kikke efter.
Lister kan ikke fås mere, jeg har nogle selvklæbende der ligner, men de holder ikke for godt fast, noget godt kontaktlim plejer at virke.

Hilsen Erik.

folva
Hej Erik, tak for din hjælpsomhed, du behøves heller ikke at kigge efter benzinhanen lige nu, da jeg ikke står og skal bruge den lige med det første. Det vigtigste for mig var bare at vide om tingene kunne fåes, og jeg kan sagtens leve med at listen den er en tro kopi af den originale, det ser jo langt bedre ud end hvis bunden af tanken er helt bar. Når jeg er klar til at bestille dele til den hører du lige nærmere, for så udarbejder jeg en bestillings liste, og så må vi jo tage den derfra.

daxerik
Det er bare i orden.

God jul
hilsen Erik.

folva
Tak, og i lige måde Erik.

Henrik
De blanke lister har jeg set én gang på "stumpemarked" i Fredericia. Hverken før eller siden.
Men det var den helt rigtige type i den rigtige størrelse i chrom.

Jeg har kun et visitkort og firmaet har desværre ingen hjemmeside/onlineshop.
Men de har alt i lister. Masser af gummilister til biler.

http://www.classic-car-spirit.be/adress,198,carauto-b-v-b-a

www.4stroke.dk
LMJ
Hvis det er 6 mm krom kant lister til at klemme/trække på du skal bruge kan jeg skaffe nogle.
Hilsen
Lars

Spring til debat:
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Siden dannet på: 0.18 sekunder 3,313,102 Unikke besøg