Jeg har den her Skyteam Monkey som jeg kører rundt på til daglig..
Pludseligt her den anden dag, begyndte den og ville have halv choker for at ville køre..
Den måde det fungerer på er, at hvis jeg slår chokeren fra, så dør den ud, så giver jeg den fuld choker til den reagerer på det, og igen tar lidt fart, skruer så ned på halv choker, og sådan vil den gerne køre..
Faktisk lige så lang tid man vil.. Skruer med chokeren fra, så skal op på fuld choker, og ned på halv choker, for at det fungerer igen..
Hvad kan det dog betyde?
Er det nogle typiske tegn på noget bestemt?
Jeg skal lige tilføje at den gerne ville køre perfekt med denne indstilling, før..
Hej.
Det er helt sikkert, at den får for lidt benzin. Jeg ville starte med at tjekke om benzinen render hurtigt nok ud af slangen. Er det ok, må du adskille karburartoren, og tjekke at der er hul igennem alle dyser osv. Pust i alle huller og dyser, og vær sikker på , at der er "træk" igennem alle steder.
Held og lykke
Hel Poul Andersen! -Og tak for dit svar..
Ja, det var også min umiddelbare tanke :-)
Der render massere af benzin ud af slangen, hvis jeg tager den af kaburatoren :-)
Har nu også adskilt kaburatoren, og chekket at der er hul i alle dyser, blæst igennem osv..
Jeg forstår dog imidlertid ikke hvad du mener med at jeg skal tjekke at der er "træk" igennem alle steder?
Flere bud på hvad der kan være galt, modtages meget gerne, da jeg efterhånden syntes det er mærkeligt at jeg ikke kan finde ud af hvad der kan være galt :-)
Vh Simon
Spring til debat:
Log ind
Er du endnu ikke registreret bruger? Klik her for at oprette dig.