min Honda dax er tilsalg.
Har aldrig kørt i regn vejr, dvs ingen rust overhovedet, larkeringen står som nymalet. Som i kan se hvis i kigger i billederne på min profil , er der stor forandring i lakken , alt efter om solen skinner (: Motoren er aldrig blevet tævet ( altid fået lov til at varme op)
Der er bygget et par 12" fælge fra honda monkey over, som er speciel importeret til DK , og derfor også det eneste par i DK. Også den eneste Dax med 12" i DK (;
der er bygget styrdæmper på foran, som kan ses på mane japanske dax'er . hvor jeg selv har speciel lavet beslagene i aluminium. Hjemmelavet luftfilter, som er blevet lakeret i samme farve som Dax'en og med samme effektlak . Disse er ting, som ikke står under min profil, da jeg ikke har fået den opdatere.
Tingene er sat på i vinters, og kun kørt få gange her i sommers, da vejret ikke har været til det .
Jeg har Org fælge liggende , som kan ses på de gamle billeder . tyskerskærme og lidt andre småting liggende herhjemme også (:
Steller er org , og fra 72
Hvis i har nogle spørgsmål kan i skrive på min msn her : lysso47@hotmail.com
Der er flere billeder under min profil, sammen med al info om Honda'en på sg, og her er et link. (: http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=157748&ipc=485589