November 22 2024 03:36:21
Navigation
· Forside
· Nyheder
· Tekniske artikler
· FAQ
· Links
· Album
· Kontakt
· Galleri Dax
· Galleri CD50
· Søg

· Forum
Besøgende
· Gæster online: 3

· Brugere online: 0

· Antal brugere: 255
· Nyeste bruger: Autosivert
Tællere

Se indlæg
 Udskriv debat
Ledningsnet på cd50
Lasse Dahlgaard
Hej.
Jeg har fået samlet mit ledningsnet på Hondaen, alt virker, men hvis man aktivere blinklys og Fx. bremselys på samme tid, så vil den ikke blinke, men bare lyse.. Hvad kan der være galt? Batteriet er ladet op..

Vh. Lasse

daxerik
Hej Lasse.

Det kan godt være blinkrelæet der synes der er for lidt strøm til begge dele, måske kan det hjælpe med et andet relæ evnt. elektronisk.

Hilsen Erik.

Lasse Dahlgaard
Hej Erik
Okay, Har du et relæ? Det er forresten det samme hvis man aktiverer hornet, så kan blinklysene heller ikke blinke.. Men er det måske bare relæet?
Vh. Lasse

daxerik
Jeg har nogle små der plejer at virke bedre end de orginale, jeg kan sende een til dig hvis det ikke er bedre får jeg den bare tilbage igen.

Hilsen Erik.

Lasse Dahlgaard
Okay, det må du gerne gøre, har du stadig min adresse?
Iøvrigt. Jeg ved ikke om du kan huske at jeg sagde til dig at jeg ikke kunne få mit svinghjulsdæksel på pga. det nye svinghjul, har du evt et billede af de 12 v. dæksler du snakkede om?
Vh. Lasse

daxerik
Hej.

Jeg har sendt privat besked til dig, har selvfølgelig adressen.

Hilsen Erik.

Erik Jensen
Hej Lasse,
Jeg havde nogenlunde samme problem da min var færdigrestaureret. Der havde jeg været ved Taiwansen og købe et "Batteri til CD50" uden at være opmærksom på at det kun havde halv kapacitet i forhold til det originale.
Erik solgte mig det rigtige - endda billigere end det forkerte - og det har virket siden.

Erik J.

lars larsen
kan kun sige det samme som erik,,købte et gele batteri i rs parts til 70 kr 4,5 ah 6v.så begyndte de at blinke igen,,men tabte strømmen igen,,da ensretteren var blevet defekt,,en ny på så kørte den igen

lader dog batteriet op et par gange om året,,netop når blinkeriet bliver ustabilt igen..

Lasse Dahlgaard
Har købt mit batteri hos Erik, så det er i orden. Har prøvet med det nye blink relæ, og det hjælper stadig ikke. Gad vide hvad der er galt..

daxerik
Prøv om der er ordentlig stelforbindelse fra batteri og ledningsnet.

Lasse Dahlgaard
Har tjekket stelforbindelse, og kan ikke se at der skulle være noget ivejen. Jeg går ud fra at det er rigtigt at der er en lyserød og en sort ledning som ikke skal bruges til noget, da det jo er ss 50 ledningsnet. Jeg kan måle over 6 volt på både horn og blinklys, men når bremselyset aktiveres, tar' det stort set det hele..

brian5
har du 6v eller 12v baglygte pære, hvis det er 12v kan den måske bruge nogle flere amp.

Lasse Dahlgaard
& volt bagpærer..

Spring til debat:
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Siden dannet på: 0.14 sekunder 3,310,856 Unikke besøg