November 22 2024 10:01:06
Navigation
· Forside
· Nyheder
· Tekniske artikler
· FAQ
· Links
· Album
· Kontakt
· Galleri Dax
· Galleri CD50
· Søg

· Forum
Besøgende
· Gæster online: 3

· Brugere online: 0

· Antal brugere: 255
· Nyeste bruger: Autosivert
Tællere

Se indlæg
 Udskriv debat
Motor
mads l
Jeg har et problem med min CD50...
Jeg har skiftet kondensator og platiner men nu kan den nogle gange starte lidt i tomgang også går den ud. Den tager heller ikke gassen ordentlig (den går ud når den får gas). Og ned tændingen står rigtigt ventilerne er tætte od står som de skal. kaboratoren er også stilt rigtigt (tror vi).

Vil I være søde at hjælpe mig???
Hilsen Mads

daxerik
Hej Mads.

Kunne den tage gassen inden du skiftede platiner og kondensator?
Hvordan har du stillet tændingen?

Du er velkommen til at ringe til mig 18oo - 2400

Hilsen Erik. Tlf. 96954080
Redigeret af daxerik d. 29-06-2008 21:17

mads l
vi skiftede platiner og kondensator fordi den en dag begyndte at køre meget urent. Den skød og kunne ikke køre tomgang når koblingingen var trukke, så gik den død.

Tændingen er stilt efter F mærket på svinghjulet i forhold til mærket på motorblokken. Og samtidig er knastakselen stillet efter mærket på tandhjulet i topstykket.

Casper S
Hvor købte du platinerne og kondensatoren? Hvis du har købt det i thansen, er det helt sikkert derfor!
Havde nogenlunde samme problem med min CD'er, lige indtil jeg skiftede til nogle japanske platiner, så spillede det.

mads l
Jeg købte først hos Thansen. men kondensatoren var for stor så den rev ledningen over vd primærtændspolen så købte jeg en mitzubishi kondensator istedet... Men platiner er Thansen...

Casper S
Okay. Så kan jeg kun anbefale at skifte dem til nogle ordentlige. Erik har gode platiner til 50 kr. Efter jeg satte dem i min cd'er spillede det 100%
Også selvom den gav gnist med de andre platiner.

mads l
værd at overveje.
Gnisten er heller ikke for god

mads l
Har fundet fejlen det var et par løse ledninger

Spring til debat:
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?