Hej Henrik.
Vil det ikke være muligt at sortere indlæg, således at det nyeste svar står øverst?
Det er "træls" at man skal ned i bunden hver gang på indlægene for at se hvad der er skrevet.
Hilsen John
Det tror jeg sådan set godt at man kunne, men så vender man lige lige problematikken. Hvis alle indlæg som der senest er blevet svaret på er i toppen så vil nye indlæg med ingen svar som måske er lige så relevante ikke komme til deres ret.
På en måde er det godt nok som det er. Det bliver ikke en win-win situation lige meget hvad.
Hej Henrik
Jeg tror du misforstår mig. Det er på det enkelte emne at det ville være skønt om sidst nye kommentar står øverst, så man ikke skal i bunden for at se hvad der er svaret på emnet.
Hej Henrik
Jeg tror du misforstår mig. Det er på det enkelte emne at det ville være skønt om sidst nye kommentar står øverst, så man ikke skal i bunden for at se hvad der er svaret på emnet.
Hej Henrik
john skrev:
Hej Henrik.
Vil det ikke være muligt at sortere indlæg, således at det nyeste svar står øverst?
Det er "træls" at man skal ned i bunden hver gang på indlægene for at se hvad der er skrevet.
Hilsen John
Sådan er det da i 99% af alle fora rundt omkring på nettet
Pensioneret knallertpusher tilbage i 90érne
Spring til debat:
Log ind
Er du endnu ikke registreret bruger? Klik her for at oprette dig.