November 22 2024 12:37:05
Navigation
· Forside
· Nyheder
· Tekniske artikler
· FAQ
· Links
· Album
· Kontakt
· Galleri Dax
· Galleri CD50
· Søg

· Forum
Besøgende
· Gæster online: 3

· Brugere online: 0

· Antal brugere: 255
· Nyeste bruger: Autosivert
Tællere

Se indlæg
 Udskriv debat
forkromning
lars larsen
har i nogle priser på forkromning???
jeg har sidepladerne til tank,styr fælge som skal forkromes.er det billigere hvis vi samlet sender en portion ind,så kan man måske få rabat???
hilsen lars larsen

Johnnylaursen
lytter lige med da jeg også søger en der kan til nogle fornuftige priser Smile
Mvh. Johnny Laursen

60 64 61 27

john
Hej. Jeg har fået forkromet et varmeskjold i foråret hos Aalborg Crom, tlf 98180577. Jeg gav 300 for en omforkromning, men der var en del slibe arbejde. Har pt alt crom ude til omforkromning til andet CD projekt. Mester derude oplyste at det med prisen er svært at sige, da det er selve slibningen/rensninger der tager tiden, og derfor er den dyre del. Selve forkromningen er den billigste del. Jeg fik samtidig at vide at fra ca februar skal man påregne laaang leveringstid, da alle så kommer med dele der lige skal omforkromes, så de kan komme ud at køre foråret i møde. Håber at det kan give dig en ide om det du efterlyser, ellers ring dertil og hør. Det er flinke folk. mvh John

brian5
hej lars.
er måske intrasseret i at sende dele til forchromning sammen med dine dele vis der kan spares lidt.

nogle der har erfarning med at få forchromet fjedre fra støddæmper?

lars larsen
det bliver nok svært at finde ud hvordan vi skulle fordele udgiften,ved et samlet tilbud,så jeg opgiver ideen.
hilsen lars.Frown

daxerik
Hej!

Jeg tror ikke det kan gå at forkromet fælgene, jeg har nye orginale til 350 kr.

Hilsen Erik.

lars larsen
nej det har du ret i.har du pris på sidestykkerne til tanken.jeg sender hjulene til dig engang til foråret.når jeg har ordnet navene.

daxerik
Hej Lars!

Tanksidestykkerne kan nok ikke findes nye, jeg tror omforkromning koster 250-300 kr pr stk.

Hilsen Erik.

Spring til debat:
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Siden dannet på: 0.23 sekunder 3,311,923 Unikke besøg