November 22 2024 10:58:29
Navigation
· Forside
· Nyheder
· Tekniske artikler
· FAQ
· Links
· Album
· Kontakt
· Galleri Dax
· Galleri CD50
· Søg

· Forum
Besøgende
· Gæster online: 2

· Brugere online: 0

· Antal brugere: 255
· Nyeste bruger: Autosivert
Tællere

Se indlæg
 Udskriv debat
Sandblæsning + autolakering
Thomas H
Hej,

Efter at have googlet som en gal måtte jeg se mig nødsaget til at oprette en profil her,- i håbet om at kunne få nogle nyttige informationer.

Pt. er jeg ved at samle en honda dax helt fra bunden,- og har nu fået erhvervet mig følgende som jeg ønsker sandblæst/autolakeret;

Stel
Bagsvinger
Lygtehus
Forgaffel
+ evt. fælge

Jeg har skrevet adskillige mails til diverse autolakerere i håbet om at kunne få en ca. pris - og den eneste tilbagemelding jeg har fået er udelukkende et tilbud på autolakering - og alene dette vil de have 5-7000 kr. for. Det bør dog nævnes at farven jeg ønsker er candy ruby red - men ikke desto mindre betragter jeg dette som værende overkill!

Nogle der kan anbefale et godt og billigt sted? - Selvom disse to ting måske sjældent går hånd i hånd.

Om det er efter lukketid jeg skal møde op for at få det til den rigtige pris, det er underordnet..

På forhånd tak.

Daxshop
Afhængig af hvor du er i landet
Sandblæsning af dele ca 500
Lakering med din egen lak 1000-1500
Indkøb af Candy ruby Lak 1500-2000
Mvh. Palle
http://www.Daxsho...
Tlf.51889407

www.daxshop.dk
Thomas H
Jeg siger mange tak for det hurtige svar.

Dvs. det billigste nok vil være selv at købe lakken og forsyne autolakereren med det? Fair nok.

Jeg bor i Århus, så gerne et område her omkring.

Hvis du - eller andre - har forslag til steder hvor de både sandblæser samt autolakerer er jeg meget lydhør,- eller steder hvor de blot gør en af delene.

- Og evt. også et sted hvor lakken kan købes som har ganske rimelige priser. En pris på 3-4000 kan jeg nok bedre forholde mig til end en der nærmer sig de 7000.

Daxshop
Insitu-Rens ApS Jens Baggesens Vej 41
8200 Århus N
Tlf.: 86 16 16 11
Fax: 86 16 56 10

Billig autolak i de rigtige farver

www.lackboerse.de

Mvh. Palle
http://www.Daxsho...
Tlf.51889407

www.daxshop.dk
Thomas H
Tak for hjælpen Palle,- om end jeg (endnu ihvertfald) ikke har handlet i din shop er det rart at kunne få noget hjælp.
Jeg siger også tak til personen der sendte mig en mail med atter et forslag.
Jeg vil prøve at tage kontakt til de forskellige steder og se hvordan det går - skal nok give en lille update når jeg er kommet videre med projektet.

Mange tak.

Johnnylaursen
heldog lykke med projektet her fra

- Hilsen Johnny L
Mvh. Johnny Laursen

60 64 61 27

Spring til debat:
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.