Nu har jeg efter hånden haft 3 kina motorer 125 zongschen 125 Ducar og her til sidst en 140 ccm (målt til 128) Lifan som er købt hos Minni -chopper .Lifanen koster godt nok lidt mere men er bare Top dollar har rolig motor gang ,god gas respons og tilbagelagt kobling så står i og skal have en ny motor kan jeg varmt anbefale den,man for ihvertfald en endnu større oplevelse med den motor har i spøgsmål ang motoren så bare spørg og lige til sidst tusind tak til Minni chopper og Dax shop for verdens klasses service
hej benny. jeg har lige fået fingre i en ducar 125ccm motor. er det en god motor. står og skal have ny ankerplade på da kæden har været hoppet af men så skulle den køre. vil du fortælle om din mening med sådan en motor
Ducar motor er godt mærke de bruger stort set de samme ting til deres motor som de anre kendte(Lifan osv.)det er jo motor-fabrikker som har gode hjemme -sider på nettet og et hvis ry de skal passe på men alt kan jo gå i stykker selv de gode det er vel også et spøgsmål om at behandle tingene med respekt og huske at tjække olie , skifte det og gøre noget hvis motoren har en mislyd, ikke bare blive ved med at køre.