Da jeg er ved at sælge MadAss'en og køber ikke vil have alle ekstra ting med er jeg igang med at rydde op.
Sachs MadAss motor incl. karburator og studs, koblingen skal dog have nye fjedre i. Motoren er ikke så pæn udvendig men den kørte fint da den blev pillet af. Motoren har gået omkring 2000 km.
cyllen kunne godt trænge til en sandblæsning og omlakering.
72 cc cylinder og stempel, gået ca 1500 km. Motoren hvor cylinder kittet har siddet på sælges også, men motorblokken er flækket der hvor kick starter fjederen sidder. Det er 4 gear halv automatisk.
Topstykke, hvor tænrørs gevindet er overskruet 21 mm ind og 19 mm ud. Ventiler mangler dog er resten der.
17,5 mm karburator.
Tændspole
2 Powerfiltre
23mm studs
Tingene sælges også løst hvis ikke der kommer bud på dem samlet inden for en uges tid.
Spørg hvis der er noget og, kom med nogle bud
Mvh. Mathias
Update, det hele sælges ikke samlet, men i de opdelinger jeg har skrevet, efter en uge sælger jeg delene, som fuldstændig splittet ad.
Redigeret af Silence d. 14-06-2007 23:11
Hmm MadAss motoren er i stykker efter et forsøg på at skifte svinghjul, krumtappen er mast ude ved enden, hvor svinghjulet sidder, så bolten ikke kan komme på igen. Så den er ikke så interresant længere.