November 22 2024 00:32:31
Navigation
· Forside
· Nyheder
· Tekniske artikler
· FAQ
· Links
· Album
· Kontakt
· Galleri Dax
· Galleri CD50
· Søg

· Forum
Besøgende
· Gæster online: 1

· Brugere online: 0

· Antal brugere: 255
· Nyeste bruger: Autosivert
Tællere

Se indlæg
 Udskriv debat
Reservetank på MadAss?
McReiner
Er det kun mig der harhaft problemer fra starten med reservetanken på MadAss? Fordi ellers er det da underligt Sachs ikke engang har opdaget fejlen.

Mit problem er at når jeg kører på "Normal" og den løber tør, så når jeg slår den til reserve vil den ikke starte.

Grunden er temmelig sikkert at karburatorens benzinstuds, sidder højere oppe end benzinhanen, så derfor er der ikke tryk nok til at få reservebenzinen ført til karburator.

Er det kun mig der synes det er en åndsvag fejl fra Sachs side? Og at de ikke engang har rettet det på MRK 2 modellen?

Kan da også være det kun er min. Men tror jeg næppe, da det har været sådan siden den var ny. Ret træls at løbe tør, og regne med man også har en reservetank.

Silence
Hej..

Jeg havde ikke problemet da jeg kørte med standard motor på min MadAss(Mrk. I), dog har jeg fået problemer efter jeg fik ny studs og karb. på da de sidder højere end reservetanken.

Kan det tænkes at din benzinslange går højere op end din reservetank?

Mvh. Mathias
Redigeret af Silence d. 02-05-2007 08:45

McReiner
Jeg kører med så kort benzinsange som overhovedet muligt. Så den er i laveste niveu som den kan komme. Men ja den sidder højere end reservetanken, på grund af den skal nå op til studsen på karburatoren

Silence
hmm ja det er vel ikke ligefrem genialt fra Sachs side så.. :/

McReiner
Nej synes jeg heller ikke :S

Spring til debat:
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.