April 23 2024 23:34:40
Navigation
· Forside
· Nyheder
· Tekniske artikler
· FAQ
· Links
· Album
· Kontakt
· Galleri Dax
· Galleri CD50
· Søg

· Forum
Besøgende
· Gæster online: 2

· Brugere online: 0

· Antal brugere: 255
· Nyeste bruger: Autosivert
Tællere

Se indlæg
 Udskriv debat
komplet Dax stjålet....
martinfo
Grundet indbrud i min garage er daxen desværre ikke længere tilsalg men efterlyst af politiet !!!!!!!!

Jeg HAVDE en original Komplet Honda Dax liggende i " skuffen" som jeg nok ikke kom igang med at renovere.

Den lå skilt ad, sandblæst og klar til lakering.

Der var 2 sæt ekstra fælg ringe med, som er blevet blæst og har fået en gang epoxy.

Der er indkøbt mange nye originale dele ved dax Erik, blandt andet nyt originalt låse sæt, lednings net osv. ( tænding, hjelm og styrlås ).

Motoren har Dax Erik renoveret for en 4 år siden og den har ikke kørt / været monteret siden, det er en cd motor med 72 ccm cylinder med spids stempel, 50 ccm top med stramme fjerdre og den har 5 gear ( den original 4 gears kasse medfølger)
nye koblingplader, olie filter osv. er der monteret.

Original oplagt udstødning ( jeg har 90 ccm forrør der kan svejses på hvis man vil )

Styrets venstre side er et us styr som har manuel kobling på originalt.

Sprit nye Crome tysker skærme.

IKKE LÆNGERE TILSALG GRUNDET INDBRUD
Redigeret af martinfo d. 09-11-2013 19:17
 
LMJ
Trist at andre ikke kan lade ens ting være i fred. Med de forkromede tysker skærme vil den være nem at genkende - hvis de monteres på den. Hvis det var en du havde til salg og oplyst tlf. nummer, er den desværre for let at finde via f.eks. krak.dk eller oplysningen.
Hvilken by blev den stjålet i så at vi kan holde øje efter den ?
 
Spring til debat:
Log ind
Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Siden dannet på: 0.03 sekunder 3,080,066 Unikke besøg