April 29 2024 20:22:21
Navigation
· Forside
· Nyheder
· Tekniske artikler
· FAQ
· Links
· Album
· Kontakt
· Galleri Dax
· Galleri CD50
· Søg

· Forum
Besøgende
· Gæster online: 2

· Brugere online: 0

· Antal brugere: 255
· Nyeste bruger: Autosivert
Tællere

Se indlæg
 Udskriv debat
Honda CD 50 K1 (Blinklys)
folva
Er der nogle der kan hjælpe mig med nogle mål på de stænger som blinklysene er monteret på. Så vidt jeg kan huske skulle de forreste blinklys have lidt længere stænger, måske omkring 80 mm, og de bagerste omkring 55 mm. Er der nogle der kan be eller afkræfte mig i dette. Det ville være supergodt hvis nogle har de nøjagtige mål til mig. De omtalte mål er altså fra yderkant til yderkant på selve stængerne når de ikke er monteret på selve blinklysene.
 
cd501973
jeg har en ny kort liggende i embalage, måske også en lang
 
folva
Det ville være super godt, hvis du kunne oplyse mig totalmål på dem begge 2. Jeg har selv en gammel rusten en på lager og den måler jeg nemlig til 80 mm total længde. Jeg kan også se når jeg kigger på billeder af de K1' er som er restaurerede, så er det lidt forskelligt hvorledes at de længste sidder foran eller bagpå. Personligt vil jeg mene at de længste skal monteres foran, men det er nu mest fordi at jeg synes det er pænest, men om det er korrekt sådan ved jeg endnu ikke.
Det er en lille detalje, men alligevel noget som jeg mener er vigtigt for helheden, og synet af det færdige resultat.
 
cd501973
det er vigtigt
 
cd501973
De lange sidder foran originalt.... jeg har en salgsbrochure på både F og K model og de sidder er ns på de to! så fik du det mysterie ud af verden
 
folva
Tak, det er godt at vide de lange skal sidde forrest, den kan lige som meget bedre bære foran at gå med de brede, og bagpå kommer det hurtigt til at se forkert ud hvis de stikker for langt ud der. Nu mangler jeg bare målene, men det kan godt være at jeg bare skal lave dem 80 mm foran, og 55 mm bagpå, og så sige at det var det. Tror faktisk ikke at det er helt skævt.
 
Spring til debat:
Log ind
Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Siden dannet på: 0.15 sekunder 3,086,456 Unikke besøg