April 29 2024 04:01:42
Navigation
· Forside
· Nyheder
· Tekniske artikler
· FAQ
· Links
· Album
· Kontakt
· Galleri Dax
· Galleri CD50
· Søg

· Forum
Besøgende
· Gæster online: 1

· Brugere online: 0

· Antal brugere: 255
· Nyeste bruger: Autosivert
Tællere

Se indlæg
 Udskriv debat
Stafferinger. ny model cd50
sorensen
Hej alle.
Er der nogen der ved om cd50 ny model er kommet med 2 typer stafferinger? det er fordi jeg er faldet over en årgang 1977 (P) hvor stafferingerne på tank og side skjolde ikke ligner de kendte med sort,orange, hvid der ender i en spids foran honda emblemet på tanken. denne havde helt blå tank og 2 tynde striber i guld og hvid. og er mere formet som typen med den sorte side og 2 hvide striber. sideskjolde haavde samme staffering og der stod cd50 med sølv skrift. Nogen der kender til dette?? PS. det var en dansk model med war- nummer.
 
cd501973
der kom en type i 77 som er en K1 model i enten saffire blue eller candy ruby red. begge havde stafferinger på tanken som var 2 hvide striber der løb paralelt med hinanden og inden i hvor der var påskruet et honda emblem var de begge blank sorte. Sideskjoldene havde klistermærke hvor der stod HONDA50 med sort og "crome" klistermærke.

I 79 kommer der en F model med saffire blue eller candy ruby red tank denne model var hele tanken ens farvet med en spids staffering var påklistret på tanken og på side dækslerne stod der CD50F og f var med rød eller orange... det er de eneste to typer der er i de årgange håber du kan bruge det.

CD50F
http://www.scootergalleri.dk/galleri/252625-honda_cd_50_f


CD50K1
http://www.scootergalleri.dk/galleri/238751-honda_cd50_solgt
 
sorensen
Hej cd501973.

Tak for indlægget, men de to modeller du nævner, kender og har jeg. den jeg spør til er blå som en F model men med 2 striber en guld og en hvid. de starter ved sædet og går i en bue op over emblemet næsten i samme bane som der hvor det sorte på sinden af k1'eren går bortset fra at striben løber retur til sædet i bunden og løber parralelt med tankbunden.
 
cd501973
Den kender jeg ikke... Jeg tvivler meget på at den er original i de farver og stafferinger... mig bekendt tror jeg ikke den er kommet i andre farver og modeller som jeg allerede har sendt
 
daxerik
Det kan måske være en tank fra en nyere CD50G den har staffering som du beskriver, den er fra 1988 og nyere og blev lavet i både sapphire blue og ruby red samt sort og silver.
 
Spring til debat:
Log ind
Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Siden dannet på: 0.04 sekunder 3,085,430 Unikke besøg