April 29 2024 06:24:55
Navigation
· Forside
· Nyheder
· Tekniske artikler
· FAQ
· Links
· Album
· Kontakt
· Galleri Dax
· Galleri CD50
· Søg

· Forum
Besøgende
· Gæster online: 2

· Brugere online: 0

· Antal brugere: 255
· Nyeste bruger: Autosivert
Tællere

Se indlæg
 Udskriv debat
farvekode
ankerlund
er der nogen som ved hvad farvekode bagest lygteholder gl model Cd 50, har, var den mat eller blanksort fra ny af, på forhånd tak
 
folva
Det er egentlig et rigtigt godt spørgsmål du stiller der.

Jeg har selv lakeret mit i en blank 2 komponent sort, da jeg synes at dette var mest korrekt, men om det var mat fra original af det kan jeg da selv komme helt i tvivl om nu.

Vi må næsten have Dax Erik på banen her, jeg er helt sikker på at han ved præcis hvordan de var fra original af. Hvis du kan svare på dette her Erik, kan du også oplyse om understellet / støtteben og var blank eller matsort.???
 
ankerlund
jeg har lige købt en ny sidefod hos Erik, den er nok det jeg vil kalde silkemat, man kunne købe silkemat på spray engang, men ved ikke hvor nu, det skulle ikke undre mig om lygteholderen er den farve også, har også mest lyst til at male den med 2 komponent autolak, blanksort det har jeg, men tror den bliver for blank, og matsort bliver for mat
 
folva
Ja det er en svær balance gang med de farver. Nogle gange er man nød til at tage en chance og så vælge den farve man lige umiddlebart forestiller sig som ser bedst ud, og fortryder man så farven, så er det jo ikke værre end at det er til at ændre. Det koster bare lidt tid og penge.
 
ankerlund
har modtaget en privat besked fra en anden herinde, der har en ny til at ligge, han siger den er blanksort, så fik vi opklaret det
mvh Michael
 
folva
Fint, så er det sat på plads.
 
Spring til debat:
Log ind
Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Siden dannet på: 0.21 sekunder 3,085,627 Unikke besøg