May 13 2024 10:24:50
Navigation
· Forside
· Nyheder
· Tekniske artikler
· FAQ
· Links
· Album
· Kontakt
· Galleri Dax
· Galleri CD50
· Søg

· Forum
Besøgende
· Gæster online: 5

· Brugere online: 0

· Antal brugere: 255
· Nyeste bruger: Autosivert
Tællere

Se indlæg
 Udskriv debat
Honda Dax
skytte
min Honda dax er tilsalg.
Har aldrig kørt i regn vejr, dvs ingen rust overhovedet, larkeringen står som nymalet. Som i kan se hvis i kigger i billederne på min profil , er der stor forandring i lakken , alt efter om solen skinner (: Motoren er aldrig blevet tævet ( altid fået lov til at varme op)
Der er bygget et par 12" fælge fra honda monkey over, som er speciel importeret til DK , og derfor også det eneste par i DK. Også den eneste Dax med 12" i DK (;
der er bygget styrdæmper på foran, som kan ses på mane japanske dax'er . hvor jeg selv har speciel lavet beslagene i aluminium. Hjemmelavet luftfilter, som er blevet lakeret i samme farve som Dax'en og med samme effektlak . Disse er ting, som ikke står under min profil, da jeg ikke har fået den opdatere.
Tingene er sat på i vinters, og kun kørt få gange her i sommers, da vejret ikke har været til det .
Jeg har Org fælge liggende , som kan ses på de gamle billeder . tyskerskærme og lidt andre småting liggende herhjemme også (:
Steller er org , og fra 72
Hvis i har nogle spørgsmål kan i skrive på min msn her : lysso47@hotmail.com
Der er flere billeder under min profil, sammen med al info om Honda'en på sg, og her er et link. (: http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=157748&ipc=485589
skytte tilknyttede følgende billede:billede:
264201_l.jpg
 
Spring til debat:
Log ind
Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Siden dannet på: 0.49 sekunder 3,100,788 Unikke besøg