May 12 2024 18:50:46
Navigation
· Forside
· Nyheder
· Tekniske artikler
· FAQ
· Links
· Album
· Kontakt
· Galleri Dax
· Galleri CD50
· Søg

· Forum
Besøgende
· Gæster online: 1

· Brugere online: 0

· Antal brugere: 255
· Nyeste bruger: Autosivert
Tællere

Se indlæg
 Udskriv debat
Køb af CD 50
thomaslp
Hej,

jeg er røget en tur i det nostalgiske hjørne, og går og ærger mig over at jeg solgte min CD 50 for ca 10 år siden. Sad

Jeg leder derfor efter en CD 50'er der gerne må kræve en del renovering. Evt. "alt i en kasse" som jeg selv kan gå og fornøje mig med. Jeg holder øje med gul og gratis samt dba men der har ikke været noget det sidste stykke tid. Er der evt. nogen her der kan være behjælpelig? Jeg har ledt lidt efter tysklands svar på dba.dk er der nogen der har kendskab til lignende side?

Næsten alt har interesse så skriv endelig. Jeg er dog ikke intereseret i en totalrenoveret CD'er til 5000 - 10000.
 
lars larsen
jeg er bange for at priserne er løbet fra dig,jeg gav selv 5000 for en u renoveret dog komplet cd-50.dem der er renoverede ligger mellem 15-20,000.
man kan hurtigt brande 10.000 af hvis der skal forkromes,nue eger og fælge,samt autolakering,,,,men det behøver jo ikke at gøres på en gang,og man kan jo være heldig at finde en der er god.
held og lykke
 
thomaslp
Hej Lars,

tak for dit input. Jeg har kigget mig omkring og kan se at du (selvfølgelig :) ) har fuldstændig ret.
Hvis der skulle være nogen der ligger inde med en rimelig komplet CD 50 som de gerne vil af med hører jeg gerne herom. I kan maile mig på thomas@lundthuen.dk
 
john nielsen
Hej Thomas, har sendt dig en mail
 
brian5
hej thomas.
her er et rigtig godt og billig cd 50 project Smile

http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=123569&ipc=383052
 
thomaslp
Hej brian5,
er det din? kom med en pris Smile
 
brian5
nej det er ikke min, jeg så den bare på scootergalleri
 
Nolo
Jeg har en tilsalg. Smile
 
thomaslp
Hej Nolo. Kan du ikke skrive til min mail. Evt. med et par billeder samt pris.
 
Spring til debat:
Log ind
Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Siden dannet på: 0.11 sekunder 3,099,856 Unikke besøg