April 26 2024 07:28:19
Navigation
· Forside
· Nyheder
· Tekniske artikler
· FAQ
· Links
· Album
· Kontakt
· Galleri Dax
· Galleri CD50
· Søg

· Forum
Besøgende
· Gæster online: 1

· Brugere online: 0

· Antal brugere: 255
· Nyeste bruger: Autosivert
Tællere

Se indlæg
 Udskriv debat
CD50.. hvordan får jeg oldschool racer?
vil gerne have noget der minder mere om et "racer" look på min gamle cd.. men det skal ikke være noget vildt moderne hip...
er ved at prøve at få forgaffel med skive...

men.. hva kunn man skifte evt..

nye ting må dog godt foreslås
Redigeret af d. 24-01-2007 23:45
 
Silence
Hej..

Hvis det var findes der så ikke en slags "MC" kåbe til cd50? ligesom til f.eks Yamaha FS1 4gear?

Mvh. Mathias
 
Henrik
SS50 styr, lige model, så kommer du til at sidde lidt længere inde over.
"Bullet blinklys" samt korte arme til at holde dem på. Det ser også frækt nok ud, det har jeg på en af dem jeg har stående.
 
www.4stroke.dk
blink er væk, når jeg smider det lave styr på er den ikke til at styre..?

hvor kan stjerne fælge opdrives..? nogen til yamaha 4 gear med skive.. så får den sådan et sæt
 
Henrik
At bygge fælge på fra andet køretøj er ikke bare lige noget man gør.

Du skal have en drejebænk så du kan lave afstandsbøsninger og aksler. Bag på skal du også have bremseplade og hele skidtet med fra en anden model.

Kædejusteringen skal også laves om.

Find en komplet forgaffel fra en SS50 med mekanisk skivebremse det er nok det letteste, og bliver nok det bedste i sidste ende.

Det lige styr, er akkurat så let at styre som alm, det er ikke noget der har ændret ret meget på tingene på den ene af mine CD'er.
 
www.4stroke.dk
Thomas Lorenzen
til min cd50 har jeg en komplet fuldkåbe fra en yamaha... det ser giga blæret ud.. har haft ss50 styr på men har et "mågestyr" nu... har også originale kreidler stjernefælge med 160mm bremser... det ser alt sammen brandgodt ud.. men henrik har ret i det med fælge for alle afstandsstykker og bøsninger er drejet.. men tager snart billeder af det hele.. dog uden kåbe er monteret... men den er ret speciel..

SmileWink
 
http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=120363
Spring til debat:
Log ind
Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Siden dannet på: 0.06 sekunder 3,081,828 Unikke besøg